Известие

Collapse
No announcement yet.

Не работят ел. стъклата няма изгорял бушон.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    с 5 крака има 2 вида релета

    1 - с един контакт NC и един контакт NO - така наречените газаджийски. силовите пинове са отбелязани с номера 30,87,87А



    2 - с два NO контакта. силовите пинове са отбелязани 30,87,87 БЕЗ "А"



    както се вижда, на релетата има схеми каква е конфигурацията на пиновете. всеки който е учил физика 6,7 клас би трябвало да я разбере.
    Last edited by kolev; d.m.y г., 10:26.
    точка

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от bobi_kz Покажи съобщение
      въпроса ми е не е за тука май, но искам да попитам мога ли да си направя багажника да се отключва от копчето и когато колата е запалена?(понеже нямам ключ за багажника)
      може,скоро правих такова на Форд КА.
      НО пусках нови кабели и отделно бушон.
      Стана много яко,даже се замислих и за АЛФАТА да я направя така.
      5–7лв струват частите.
      146 1.6V TS. 147 1.9 JTDmsigpic

      Comment


      • #18
        аз да попитам моето стъкло както си карам се сваля и нейска да се вдигне а друг път пък се дига и не иска да се свали на какво може да се дължи
        146 1.4 tsparck `98 103

        Comment


        • #19
          някой имали решение на проблема посочен по горе от мене ?
          146 1.4 tsparck `98 103

          Comment


          • #20
            първо сваляш всички бутони за стъклата на предните врати, разглобяваш ги, почистваш пластините със спирт и после ако пак не работят пиши.
            точка

            Comment


            • #21
              благодаря колев ще го направя и ще пиша
              146 1.4 tsparck `98 103

              Comment


              • #22
                Нестана нищо изчистих клемите всичко но пак си прави същото
                146 1.4 tsparck `98 103

                Comment


                • #23
                  трябва да отвориш самите бутони вътре и да почистиш пъпките на пластините. самата пластмаса която се движи мисля и се подпъхваше една тънка часовникарска отверка и се избутва.
                  нещо такова трябва да направиш
                  http://www.clarks-garage.com/shop-manual/elect-20.htm
                  http://www.peachparts.com/Wikka/SwitchRefurb
                  точка

                  Comment


                  • #24
                    тия дни или следващата седмица като се позатопли ще ги сваля и ще ги разглобя да ги изчистя и пак ще пиша
                    146 1.4 tsparck `98 103

                    Comment


                    • #25
                      Я и аз да питам, като сте ги подкарали тея стъкла...

                      Та някой път си работят както трябва, а друг път особено шофьорското като го вдигам скърца ужасно и запъва няколко пъти докато стигне до горе и трябва да натискам бутона няколко пъти докато се качи. Има случаи, когато му помагам и с ръка... Забелязал съм, че когато стъклото е влажно се "лъзга" по-лесно... На какво се дължи това, колеги, проблем с водачите или слаби връзки?

                      Comment


                      • #26
                        Първо се измятат малко или много водачите с времето , втора всичката смазка по механизмите е стара и зацапа + студа сега = трудно подвижни стъкла...
                        Alfa Romeo 145 JTD 105+ HP BY sigpic
                        Alfa Romeo GT 1.9JTD 150+ HP BY DAGI

                        Comment

                        Working...
                        X